miercuri, 25 ianuarie 2012

MFC 23 - Protectie materna

Intre vis si realitate ne poarta Carmen
Sursa foto - necunoscuta

48 de comentarii:

  1. Uau ! Ce scumpete imaculată ! O frumusețe de bobocel, ”în brațe” la mama lui !
    Ce-ar face Cici în prezența lui ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca s-ar agita pe mal, ca de apa fuge mincand pamantul! :)
      Multumesc Zina!

      Ștergere
  2. Mi-ai adus aminte de povestea cu ratusca cea urata. Foarte frumoasa imagine!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dragut...am auzit ca sunt lebede si la noi , la cativa kilometri de oras , dar nu am ajuns !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sub aripa mamei totdeauna este bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbă imaginea!
    Mulţumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos este micutul...o mare de puf...superba imagine...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce superba ratusca , imi place enorm de mult. felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  8. M-ai topit!... Nu poţi să nu admiri o astfel de frumuseţe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a muiat inima cind am vazut-o prima data!
      Multumesc Max!

      Ștergere
  9. Candoarea copilariei si dragostea de mama, amandoua sunt imaculate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi place în mod deosebit această fotografie! Este atât de protectivă mămica !!!
    Am mai văzut fotografia această ca header al blogului „loc de iubit”

    http://cella-blogoblomovian.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. cat de frumos si induiosator

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunata poza! O superba atitudine protectoare.
    Papagalii nostri au un puiut de vreo doua saptamani si tot asa il tin, sub aripa, cand vrem sa verificam daca e totul ok in cuib :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Minunata poza ! Semet puisorul. Se simte in siguranta cu mami.

    RăspundețiȘtergere
  14. Salutare. Am organizat o leapsa, desktopul bloggerului se numeste, la care te invit, cu drag, sa participi; detalii complete aici: http://pardau.blogspot.com/2012/01/desktop-de-blogger-leapsa.html

    As fi onorat daca ai accepta! Seara faina! Ciprian

    RăspundețiȘtergere
  15. imaculata, ca dragostea de mama!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. nu cred ca se putea o imagine mai sugestiva pentru grija materna.

    RăspundețiȘtergere
  17. Vin și eu în vizită...puțin mai tâtziu, că deh! școala...
    Îmi place mult imaginea cu puiuțul... Se simte bine acolo, e în siguranță..
    Vă doresc o zi cu mult senin și frumos în suflet!

    RăspundețiȘtergere