luni, 2 ianuarie 2012

Pink Mondays - Sakura







O idee Karma Police
Sursa imaginilor net

17 comentarii:

  1. unul dintre cele mai frumoase posturi dpdv vizual, incintator, multumesc pentru paarticipare

    RăspundețiȘtergere
  2. mie nu îmi plac zilele de luni; iar dacă mai sînt şi roz, e deranj mare :)
    prima imagine e superbă, oricum; e Fuji acolo în fundal?

    RăspundețiȘtergere
  3. Clipa desavarsirii.

    La multi ani !>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. da Calin, e Fuji! Nici eu nu ma omor dupa roz, dar imi place sarbatoarea ciresilor - Sakura.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe imagini! Imi aminteste ca sezonul florilor de ciresi a nceput deja in sudul Japoniei :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Alina! Chiar de el e vorba!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca vreodata as ajunge in Japonia, ar trebui, sa fie in perioda ciresilor infloriti ... Ce frumusete !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce mi-ar place sa servesc ceaiul în serviciul acela delicat, îmbracata în rochia alba, cu obi cu imprimeu cu flori de cires! Câta frumusete! Cultura japoneza este fascinanta...

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoase imagini, mai ales cea cu ciresii...

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru japonezi ciresii in floare sunt un simbol. Florile "sakura" simbolozeaza efemeritatea vietii...deci bucurati-va de fiecare clipa din viata!
    Si eu imi doresc sa vad Japonia in perioada de inflorire a ciresilor.

    RăspundețiȘtergere