duminică, 8 ianuarie 2012

Viata In Imagini 13 - Iarna cailor




O initiativa Costin Comba
Sursa foto - necunoscuta

32 de comentarii:

  1. Super imagine! Curat basm. Inspirata alegere pentru astazi! Fii fericita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este minunat peisajul hibernal cu caii care înoată prin zăpadă deschizând pârtie.Eu prefer însă ..."zăpada mieilor" :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Caii iernii ...
    Nespus de frumoasă imagine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Caii iernii trebuiau sa fie albi obligatoriu! :)
    Multumesc Doru!

    RăspundețiȘtergere
  5. zapada este minunata si caii o frumusete...
    o bucurie postarea ta...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba imagine.Caii sunt preferatii mei.O zi buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc de vizita DiaMar si Diverse!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am inchis ochii si m-am plimbat cu sania trasa de cai!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. unde-i iarna asta superba? in poze? :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Calin, deocamdata doar prin poze. Speram sa ajunga si pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vreau si o plimbare acolo :(( E superba alegerea Melly! O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. tare mult imi place cum sunt accesorizati:). superbi...:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Romanic !
    În spatele cailor,în sanie,acoperiți,doi îndrăgostiți au ieșit la plimbarea lor zilnică în paradisul alb !

    RăspundețiȘtergere
  14. Va multumesc tuturor pentru comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună Melly!
    Îți mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat!
    Frumoasă poza!
    Seară frumoasă!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  16. ce simpatici sint..imi vine sa fredonez sanie cu zurgalai

    RăspundețiȘtergere
  17. Privita in detaliu zapada este fascinanta.Un peisaj fantastic, în masura sa gazduiasca orice fantezie metafizica

    RăspundețiȘtergere
  18. NAPOCEL SI DANI VA MULTUMESC MULT!
    Din greseala am dat stergere in loc de publicare! Imi cer scuze!

    RăspundețiȘtergere
  19. O fotografie deosebit de frumoasă ! Caii sunt minunați, se vede că luptă cu zăpada, dar le și place. Iar pomii din fundal, acoperiți cu mantia albă de omăt, sunt superbi ! Felicitări pentru alegere, Melly !

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumosi suuuuunt calutii tai, hei! Asa o iarna visam si noi pentru vacanta care se apropie de sfarsit :(

    RăspundețiȘtergere
  21. Imagine de vis...de iarna...Multumim!

    RăspundețiȘtergere