vineri, 3 ianuarie 2014

Henryk Hector Siemiradzki


























9 comentarii:

  1. Cred ca acestui pictor i-au placut fantanile....
    Tare faina mana a avut! Foto 9 si 22 se repeta dar cred ca acolo sunt pictati Isus cu Rebeca. Asa e?
    O zi frumoasa draga Melly!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca e vorba de Iisus si femeia samarineanca! Sincer nu am stiut pana acum ca o chema Rebecca!
      Multumesc Minnie!

      Ștergere
    2. Nu Melly! Nu femeia samariteanca! :)
      Rebeca a fost sotia lui Isac.
      Citeste aici ! :))

      Ștergere
  2. Îmi plac foarte mult lucrările, artistului Siemiradzki. Foarte frumoasă selecţie ai făcut dragă Melly. Cu bucurie şi încântare le-am admirat. Îţi mulţumesc mult.
    O zi minunată îţi doresc, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Portia noasta de frumusete in arta e aici la tine.Chiar daca nu comentez intotdeauna,trec sa imi clatesc ochii.Te pup,

    RăspundețiȘtergere