sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple (35)

Pentru astazi (data/ora) 25.01.2014, ora. 20.30
Afara ... fulgi de nea, viscol si noapte.
Mă gândesc ... ce repede trec zilele cand stau acasa. 
In bucătărie ... am pregatit pentru aceasta seara o cina simpla: paine prajita si lapte batut.
Cu ce sunt imbracata ... fusta larga, bluza flausata si un ilic.
Ceea ce sper ... sa am o saptamana linistita la servici.
În camera ... se aud stirile de la TV, abia astept sa ma bag in coltul meu la caldura cu o carte in mana.
Citesc ... Istoria unui suflet scrisa de delicata Tereze de Lisieux.
Cici - am scos-o putin pe pervaz, infofolita bine, in plina ninsoare. :)
O fotografie care mi-a placut 





Taniusa ne gazduieste jurnalul in fiecare saptamana!
Va doresc tuturor o duminica placuta!

11 comentarii:

  1. o noapte blanda ca tine iti doresc draga Melly!
    ti-as sugera un vin fiert aromat in locul laptelui batut, eu asa am facut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe la mine este viscol...si-a trebuit sa ies astazi...
    Seara buna si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha ha ha ha.....
    "Cici - am scos-o putin pe pervaz, infofolita bine, in plina ninsoare. :)"
    Grozav! Am si vazut-o cu caciulita si fular la gat! :)))
    Duminica placuta draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era curioasa si mi-a stat pe la geam toata ziua. Asa ca am scos-o putin sa-i vada mai de-aproape! :) Multumesc Minnie!
      Duminica placuta!

      Ștergere
  4. O initiativa interesanta. Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Linişte şi pace în pagina ta de jurnal. Aşa să-ţi fie mereu, dragă Melly!
    Şi cu iarna de afară ne îmbie şi mai mult la căldura căminului...unde-i mai bine ca acasă?
    Îţi doresc o săptămână minunată! :-)

    RăspundețiȘtergere