vineri, 31 ianuarie 2014

Reflexii in oglinda



Jocul reflexiilor a inceput la SoriN!
O zi buna!

15 comentarii:

  1. Frumoase și curioase aceste feline superbe, iar filmulețul perfect ales.
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. O alegere frumoasa si inspirata!
    Sa ai o zi de vineri linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare! Prima data cand s-a vazut in oglinda, Maya ( catelusa mea) a fost total socata! A inceput sa latre. Apoi s-a obisnuit si acum ii place sa se priveasca! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent videoclip! Un zambet de 4 minute, si mai dureaza! :)
    Mi-au placut tare mult cei doi tigri care, privindu-se-n oglinda si-au frecat (cu dragoste) capetele unul de al celuilalt. :)
    Ziua minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac foarte mult felinele!
    Nu are importanta, mari, mici .... de toate marimile! :)) Pe Mishu al meu nu-l intereseaza oglinda. :)
    Acestea din filmulet sunt superbe!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur mult ca v-a placut reactia pisicutelor!
    va multumesc pentru vizita!
    Week-end placut tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce idee! acest studiu a scos la iveala reactii deosebit de interesante ale animalelor testate! Superbe reflexii! :)
    Un weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. tare simpatic! mulţumesc! weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  9. iubesc pisicile...adorabile cele din filmulet :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ha, ha! Foarte simpatice feline. Cam mari... "pisicutele" din filmulet.
    Mi/am amintit de un catel pe care l-am avut in copilarie si care asa furios mai latra cand se vedea in oglinda pe care o aveam la intrarea in casa.
    Numai bine, Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasa alegere!
    Am trait clipe de incantare!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere