luni, 6 ianuarie 2014

Lise Auger










 




















7 comentarii:

  1. aceste pasteluri emana o stare de liniste si impacare absolut delicioase...
    un an plin de bucurii iti doresc draga Melly!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ca ne-ai adus un pic de vara si un pic de iarna.....:))
    Sa-ti fie saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. o avalanşă de tablouri minunate! cât mi-ar place să fiu una din doamnele ce stau în grădină, la masă, fără nici o grijă!!! mulţumesc frumos pentru aceasta minunată relaxare pentru sufletul meu, azi (am fost cu ticuţu la spital şi am revenit, cu bine, acasă amândoi) ... iţi doresc o după amiază minunată!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase imagini, îmi place mult cum le alegi...Chiar aşa! Cum le alegi? Multe nume îmi sunt absolut necunoscute...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mariana! Vizitez galeriile virtuale de pe net si tot ce imi e necunoscut si-mi place le pun in blog sa se bucure si cei ce ma viziteaza de ele.
      Ma bucur ca iti plac!

      Ștergere