vineri, 31 ianuarie 2014

Mozaicul lunii ianuarie

A trecut deja o luna din acest an! 

Foto prima de la stanga la dreapta - o imagine de la fereastra dormitorului, dupa ce a nins.
Pe randul de sus - goblenul in starea actuala si cele 2 kituri de broderie in cruciulita comandate de curand.
Pe randul de jos - pisicuta mea Cici pe calorifer si cafeaua din dimineata de 1 ianuarie.
Foto prima de la dreapta la stanga - cartile lunii: Piramida Raiului si Charlotte Lowenskold inceputa recent.

Voi ce-ati facut in ianuarie?

14 comentarii:

  1. interesant mozaic!
    ce am realizat în luna ianuarie?! greu de scris: multe activităţi cotidiene ...
    în general: am trăit împreună cu familia, şi la bine şi la greu!
    te pup! o seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa facem... Ne-am rugat sa vina februarie mai repede ca sa treaca gerul odata. :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine luna ianuarie la tine!
    Toate cele bune Melly si luna urmatoare sa fie asa cum ti-o doresti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee frumoasa cu acest "mozaic" al lunii. Mi-ar placea sa incerc si eu asa ceva. Nu stiu cum se poate face cel mai usor, mi-ar placea sa aflu.
    Mi-au placut momentele alese de tine pentru aceasta prima luna a anului. Da, uite ca deja am urcat prima treapta din 2014!
    Sa dea Domnul numai bine si in celelalte.
    Iti doresc un sfarsit frumos de saptamana, draga Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am lucrat multi ani in corel draw si il am instalat si acasa. Cu el m-am descurcat la acest colaj.
      Prin corel draw poti aduce imaginile intr-un fisier, acolo le poti mari, micsora sau roti, iar dupa ce le-ai asezat cum doresti din file faci export ca fisier jpg unde vrei in calculatorul tau.
      Multumesc de vizita si de urari, draga Alex!

      Ștergere
  5. Văd că Cici e-n centru, ce-mi place...! Şi Anca l-a pus pe Shuba în mozaicul de ianuarie, trebuie s-o arăt şi eu lumii pe Mitzura mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am terminat un plovar si am facut balerinele....... :))
    Weekend pplacut Melly draga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Goblenul minunat, pisica lenesa, noile chituri minunate-cel putin cel cu ursulet...

    RăspundețiȘtergere