sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple (34)

Pentru astazi (data/ora) 11.01.2014, ora. 21.00
Afara ... avem un caine care ne face serenade ...  si la cele mai neasteptate ore. 
Mă gândesc ... ca de luni ma intorc la servici.
Locurile de unde invat ... din discutii in contradictoriu :)
Sunt recunoscătoare pentru ... apa calda, paine calda! Doua bucurii intr-o singura seara!
Din bucătărie ... nu-mi venea sa mai ies dupa ce mama a scos painea din cuptor. Pana si Cici si-a parasit postul de paznic sef peste oghial si pături din holul mic, vrajita de mirosul painii calde.
Cu ce sunt imbracata ... pijamale si vechiul capot al mamei: matlasat si albastru.
Citesc ... Asul verde pe ianuarie.  
Ceea ce astept (sper) ... sa am o saptamana linistita la servici, in ciuda unei sedinte anuntate ... asa ... de inceput  de an! 
În camera ... e cald, intr-un colt pe fotoliul unde dorm ma asteapta aparatul muzical (cred ca e un MP3 ... dar la cat ma pricep eu la tehnica). L-am incarcat de curand cu cantecele doamnei Lucretia Ciobanu. Va recomand Bade pentru ochii tai si fireste Pleaca oile la munte!
Cici - s-a mutat de-asupra fotoliului - pe calorifer si toarce visand probabil la ce-o sa-i aduc maine din oras, chiar daca azi mi-a tras o gheara drept pe barbie. Nu cred ca se trece pana luni. Asa ca o sa stie si colegii mei ce cuminte am fost eu in concediu! :)
Un citat care imi place mult si l-am vazut azi de pe blogul lui Zamfir ... Păsările care se nasc în cuşcă, au impresia că a zbura este o boală (Alejandro Jodorowski)

O fotografie care mi-a placut mult 





 Taniusa ne gazduieste jurnalul in fiecare saptamana!
Va doresc tuturor o duminica placuta!


Nota, pentru cei ce nu sunt moldoveni ca mine: oghial  - inseamna plapuma

12 comentarii:

  1. o zi tihnita, o zi plina de duiosii si rasfaturi de sfârsit de saptamâna.
    Ador mirosul de pâine proaspat scoasa din cuptor... hmmmm. O inteleg perfect pe Cici care adulmeca, mirosul a patruns si la mine ;)
    Un weekend placut in continuare si un start cat mai lin in prima zi de serviciu din acest an! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu mai primesc uneori , ca avertizare, o laba de la Mishu! Asta ca nu am fosrt cuminti! :)))
    Duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă şi liniştită pagină de jurnal. Iar aroma de pâine calda, abia scoasă din cuptor... cred că este o minunăţie! Dacă şi Cici a fost fermecată de mireasmă.
    O duminică frumoasă şi liniştită, dragă Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Paine calda...as manca si eu...cu ceai de menta aromat...Un vis.O zi minunata draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. O saptamana linistita ca ziua de ieri sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa ai o saptamana plina de spor! Maine execut si eu o paine (la masina) ca mi-ai facut pofta de miros in primul rand:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ancuta!
      Sa-ti iasa gustoasa painica ta calda! :)

      Ștergere
  7. :)) ce m-a amuzat exprimarea: câine care face serenade... :)
    mmmmmmm... pâine caldă, din cuptor.... mmmmmmmmmmmm....
    Noapte bună, draga mea! Şi o săptămână liniştită!

    RăspundețiȘtergere
  8. Of, avem și noi doi câini pe aici și fac serenade pe la toate fetele din curți.
    Melly, parcă o și văd pe Cici mâncând un miezuleț de pâine caldă. Ți-a trecut zgârietura ?

    Să ai zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere