vineri, 27 septembrie 2013

James Lee








8 comentarii:

  1. Cat de mult seamana cu Thomas Kinkade ca stil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit pe blog Cyntia!
      Si mie mi s-a parut ca lucrarile lui seamana cu ale lui Kinkade, marele pictor american disparut dintre noi acum 2 - 3 ani!
      Te mai astept pe aici! Seara placuta! :)

      Ștergere
  2. Frumoase imagini.Ceva nou pentru mine.Nu te supara ca-ti spun:cred ca ar fi bine si mai usor , daca ai spune cateva cuvinte despre autor.Sa le gasim aici,ca de multe ori nu mai stam sa cautam si pierdem niste cunostinte.Sa ai un sfarsit de saptamana cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar face placere, am mai avut tentative de acest gen, dar timpul meu e destul de limitat din pacate. Peste 9 ore din zi sunt plecata de acasa, locuiesc cu parintii mei batrani care au nevoie de mine la intoarcere, iar timpul pentru micile mele bucurii ca blogul sau goblenul e tot mai redus. Regret si sper ca vei intelege!
      Sa ai o duminica cat mai placuta!

      Ștergere
  3. Frumoase picturi! Prima m-a cam... înfrigurat şi nu mi-e dor de iarnă încă.
    Îţi doresc un sfârşit de săptămână frumos, dragă Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lucrari care evoca basmele copilariei. James Lee este cumva si ilustrator de carti pentru copii ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu Zina draga! Imi pare rau ca nu pot sa-ti raspund.
      Seara placuta! :)

      Ștergere