sâmbătă, 28 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple (20)

Pentru astăzi (data/ora) 28.09.2013, ora. 19.30.
Afară ... se intuneca incet, incet. Tot asteptam mesterul sa vina sa ne repare fotoliul si nu cred ca mai ajunge azi. E ţircovnic la o biserica si are programul incarcat. 
Biţu si Miţa ... se uita la Teleenciclopedia.
Cici ... cu locul ei favorit uzurpat de tamplar, sade mai mult pe dincolo.
Cu ce sunt imbracata ... pijama, sal pe umeri si o caciulita impletita. In casa e rece seara.
Ce astept ... sa inceapa Vocea Romaniei la 8.30 pe ProTV
Citesc ... nu am mai pus de mult mana pe carte, decat doar sa o sterg de praf.  Saptamana asta am avut un  program incarcat, incheiat "apoteotic" ieri cu o curatenie generala, dupa varuit, la munca. Drept urmare, azi m-am miscat in reluare.
Unul din lucrurile mele preferate ... imi plac bisericile vechi.  
O imagine pe care doresc sa o impartasesc ... un loc magic care mi-a placut nespus: Sinca Veche - Brasov.

mai multe despre jurnal gasiti la Taniusa
Sa aveţi o duminica plăcuta!


3 comentarii:

  1. :) curăţenia nu se mai termină niciodată, acasă sau la serviciu, după văruit sau pur şi simplu... :( cel puţin aici, după 3 zile se strâng fuioare de praf, parcă tot praful din lume s-ar fi strâns în bucureşti...
    :) şi mie mi-a plăcut la Şinca! am fost impresionată, pentru că nu ştiam că au moaştele Sf. Nectarie. Şi simplitatea locului, a părinţilor de acolo - mi-au plăcut foarte mult. Să-i păzească Dumnezeu!
    Duminică frumasă, draga mea! pup :)

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar este minunata imaginea de la Sinca Veche!
    iti doresc o saptamana frumoasa !!!

    RăspundețiȘtergere