miercuri, 25 septembrie 2013

Sa ne amintim vara cu Anne Cotterill











8 comentarii:

  1. De data aceasta te-ai intrecut pe tine cu alegerile acestea! Mi le imaginez sub forma de servetele ca sa le pot pune pe sticle!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sticlele ar iesi cu siguranta superbe! :)

      Ștergere
    2. Atât de frumoase și delicate! Nu mă mai surprind alegerile tale pentru că in spatele imaginilor,se vede sufletul tău iubitor de frumos!

      Ștergere
  2. Bună dimineaţa! :)
    Am tot ocolit un comentariu de teamă să nu te necăjesc...
    Sunt foarte frumoase florile, pictate cu o sensibilate deosebită, luminoase şi foarte vesele, însă - doar după gusul meu - fundalul mi se pare prea întunecat.
    Dar, eu nu sunt pictor, aşa că... nu contează ce cred eu! :)
    O zi minunată, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, nu am de ce sa ma supar, fiecare are dreptul la a-si exprima parerea. Pentru mine a contat mult cum ai facut-o! :)
      Imi place sinceritatea ta insotita de bunacuviinta si iti multumesc!
      O seara placuta draga mea!

      Ștergere