vineri, 30 martie 2012

Bonsai

 Bonsaiul este arta miniaturizarii plantelor; bonsai este numele dat oricarei plante care este cultivata in ghiveci si care este mentinuta la o dimensiune mai mica sau chiar mult mai mica decat cea normala.
Planta poate fi stilizata in asa fel incat sa corespunda modului in care trebuie sa arate un bonsai; pentru a realiza acest lucru, planta trebuie taiata regulat, de aceea se aleg in general arbusti sau tufe care pot fi intretinute mai usor. Cei care sunt pasionati de arta bonsaiului vor experimenta cu siguranta pe arbusti mai dificili.
Pamantul se va usca foarte repede, asa ca planta va trebui udata mai des, chiar si de trei ori pe zi, daca este tinuta afara, vara, in bataia directa a soarelui; daca e tinuta la umbra, atunci trebuie udata numai o data pe zi.
Mai multe despre acest subiect aici.

9 comentarii:

  1. Foarte frumos bonsaiul, Melly si este cu adevarat arta. Eu nu am stiut atatea lucruri despre el si-ti multumesc mult pentru informatii.
    Tare mi-ar mai placea sa am unul in casa...
    O seara minunata iti doresc, Mally draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi plac copaceii acestia! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu mi se par greu de ingrijit insa au nevoie de multa apa!
      Multumesc Coco!

      Ștergere