miercuri, 7 martie 2012

MFC 29 - Se intorc pasarile calatoare

 Barza
 Cinteza
 Grangur
 Graur
 Macaleandru
 Mierla
 Privighetoare
 Starc
Sturz

Intre vis si realitate ne poarta in fiecare miercuri Carmen
Sursa foto: net

25 de comentarii:

  1. La noi nu au plecat inca renii...:). O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru prezentarea acestor minunăţii ale naturii şi ai ales pentru precizarea numelui lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca poti spune-le sa nu vina inspre Cluj,ca aici au fost azi dimineata minus douaspe grade.
    E inca prea frig si cum inca n-au cuib si nici unde sa se ascunda,ar fi rau pentru ele.
    Multumesc pentru verdeata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar place sa fac asta, insa nu cunosc, inca, limbajul lor! :)
      Multumesc si eu!

      Ștergere
  4. Ce bine, de mult am asteptat sa le aud :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Melly!
    Superbe pozele tale!
    Să vină primăvara!
    Zi superbă îți doresc!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia astept sa se reintoarca :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Macaleandru meu e locatar permanent. Dar privighetorile tare le mai astept ... si iasomia, ca sa fie totul perfect.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da,se întorc,și concertul va începe :)!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce dragi imi sunt aceste sufletelele dragalase, care se-ntorca sa ne-ncante din nou, privirea, auzul si sufletele noastrea... le-asteptam cu mult drag...
    Imi place foarte mult alegerea ta, Melly ...
    O seara minunata iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Se cunoaste ca a venit primavara! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunată idee ai avut! Iar cinteza e o scumpete!
    La mulţi ani, Melly! Măicuţa Domului să te ocrotească, pe tine şi pe toţţi cei pe care-i porţi în inimă! Te îmbrăţişez cu drag. Să ai o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere