sâmbătă, 3 martie 2012

Buna dimineata!

Buna dimineata dragii mei!
Azi este ziua mea, implinesc 42 de ani si va servesc cu mare drag cu o felie de tort si un pahar de sampanie!




41 de comentarii:

  1. Sa ai parte doar de fericire, sanatate si tot ce iti doresti tu. Din Inima Bucovinei, Vatra Dornei, iti transmit un sincer LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet Ciprian!

      Ștergere
    2. Cu mare placere, Melly! Orice pentru una dintre cititoarele mele fidele! :)

      Ștergere
  2. La mulți ani îți doresc!
    Un an plin de pace, iubire și împlinire alături de cei dragi!
    Eu vreau din primul tort :D
    La mulți ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te rog serveste-te!
    Multumesc de urari B.D.!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani fericiţi! Multă sănătate şi numai bucurii, alături de toţi cei dragi, împreună cu care să petreci cât mai frumos!

    Şi...sărut mâna pentru tort şi şampanie. Un buchet de flori şi gânduri bune numai pt tine!

    PS. Am aflat că suntem de-o seamă. "Şaptezecişti" :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur mult ca am colegi de generatie printre voi!
    Multumesc pentru flori si urari!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, multa sanatate si fericire! Ceva dietetic ai?:)

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani,Melly!
    Cu sănătate,bucurii nenumărate,
    fericire cât se poate,împlinirea dorințelor
    toate și tot binele din lume să-ți fie aproape!
    te sărut și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulţi ani frumoşi cu sănătate, bucurii şi realizări! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani, Melly! :) Fii binecuvantata cu multa sanatate, impliniri si multe multe bucurii impreuna cu cei dragi!
    O zi cu multe surprize placute iti doresc Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. La Mulţi Ani cât mai frumoşi şi cât mai buni! eu am ajuns mai târziu, dacă am rămas fără tort nu-i supărare, important e că am apucat să spun ce aveam de spus :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu mai e tort, o bere se gaseste! :)
      Multumesc mult Calin!

      Ștergere
  11. Mulți ani, frumoși și buni să vină și de-acum înainte! Să fiți sănătoasă și să aveți parte numai de bine și frumos!
    Pupici și îmbrățișări magice! :)
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani, Melly! Multa sanatate si fericire iti doresc! Multumesc pentru tort, a fost delicios! Acum inchin in cinstea ta un pahar de sampanie: Noroc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani draga Melly,sa fii sanatoasa si fericita alaturi de cei dragi tie!Tortul este
      foarte bun!

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet Eliza!

      Ștergere
  13. 42 + 4 = 46, deci, te-ai născut acum 46 de ani?! Regula spune că atunci când îşi declină vârsta, Femeia scade patru ani. Dar, sora mea m-a învăţat că o Femeie are dreptul să scadă oricât din vârsta sa reală, cu o singură condiţie: să nu uite să lase măcar 9 luni între vârsta ei şi cea a copilului său.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu eu chiar nu am scazut! Atatia am! Pe cuvant de ... buletin! Multumesc!

      Ștergere
  14. Oricâţi ani ai avea, tot Multă sănătate îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. La mulţi ani! Domnul să-ţi mângâie inima, să te ocrotească şi să te mântuiască! Bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani si multa sanatate! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Mai bine mai tirziu ...
    La Multi Ani Fericiti !!! Sa te bucuri de cei dragi si sa-ti implinesti visele !!!
    Te imbratisez, Melly !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani Melly, sa fi sanatoasa si fericita! Tot ce iti doresti sa se implineasca!

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani fericiti, Nico! Sa ai parte numai de bucurii si realizari!

    RăspundețiȘtergere
  20. Melly, draga mea, am intrat ieri în grabă pe bloguri, inclusiv pe al tău, am văzut pisicuța aia dulce de la pc, dar nu am văzut că fusese ziua ta sâmbătă. Te rog să mă ierți, și să primești urările mele întârziate.
    La mulți ani, să fii mereu sănătoasă și veselă !

    RăspundețiȘtergere