duminică, 11 martie 2012

Leapsa despre carti

1 Ce carti ai citit anul trecut?
Printre legi, Codul Muncii si ordonante de guvern am citit Valul pictat (S. Maugham) si recitit Idiotul (Dostoievski)! Am avut o incercare sa citesc Maestrul si Margareta dar nu am reusit, a fost c-am tare pentru mine!
2 Ce carte/carti citesti in acest moment?
Un cuib de nobili - Turgheniev.
3 Ce carti vei citi in acest an?
Nu prea imi propun ce sa citesc, insa sper sa gasesc la anticariat Amintirile Anastasiei Tvetaeva (sora poetei ruse Marina Tvetaeva) ca sa o recumpar. Am dat-o si data a ramas. Daca o gasesc o voi reciti cu mare drag!
4 Care este cartea care ti-a parut cea mai putin interesanta?
N-as putea sa spun, imi cunosc gusturile si ce stiu ca nu-mi place, evit!
5 Care este cartea ta preferata?
Jane Eyre, Mulatrul, Mizerabilii, Idiotul
6 Care este melodia care iti creaza o atmosfera relaxanta atunci cind citesti?
Nu citesc cu muzica!
7 Esti pasionata de jocul pe calculator? Daca da, care este?
Joc doar table!
8 Care este filmul tau preferat?
Am mai multe: Pianistul,  Hachiko - a dog story, Bruce Allmighty s.a.
9 Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
Nu prea ma fardez, deci evident pe o carte buna .
Predau leapsa mai departe pentru: Ciprian, Anastasia, Dani, Elenei, Stefania, Zina, Robert, Alexandru si cui mai doreste si-l incanta!


Leapsa preluata de la Iulia via Carmen (sau invers :) ?)

18 comentarii:

  1. Melly, multumesc, ca te-ai gindit la mine. Si Carmen m-a citat la leapsa asta. Poate scriu ceva despre cartile favorite ...
    O seara minunata si o saptamina buna !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    la intrebarea 9 sunt de acord cu tine :)
    de cartiole acestea cred cam mai auzit(unele) dar nu le-am citit.
    lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase raspunsuri si unele corespund cu ale mele :d

    RăspundețiȘtergere
  4. adevarat, frumoase carti! parca mi s-a facut si mie dor de clasicii rusi, trebuie sa verific ce mai am în biblioteca :) Si eu am dat cu împrumut multe carti si... cum spui tu, nu le-am mai vazut înapoi! :(
    Sa ai o primavara minunata si mult timp pentru lecura.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc ca te-ai gandit si la mine:). La ultima intrebare imi e cel mai greu sa raspund:)). Azi merg la comisie la handicap, sunt intors pe dos total, tare mult imi doresc sa scap de dureri. Nu am mai citit, abia m-am uitat la ceva filme, orice ma deprima, poate in vara asta sa ma simt mai bine. Cand am citit ca-ti plac tablele, am zambit, mi-am adus aminte de colegii mei de munca ce pasionati erau:). O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am uitat, am citit pe bloguri, au si poze:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper ca totul a fost bine Robby!
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost bine, adica ei m-au ascultat si au dat neputinciosi din umar, mergem inainte. Macar au fost amabili. Multumesc de urare, numai bine iti doresc!

      Ștergere
  8. Multumesc de provocare, voi raspunde la ea, mai ales ca am mai primit-o de la cineva si i-am promis ca voi raspunde.
    Mai incearca o data sa citesti Maestrul si Margareta, in ciuda aparentelor e un roman profund, foarte interesant de descifrat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cineva mi-a spus ca am abandonat-o tocmai cind devenea mi interesanta! :) O sa incerc Zina!

      Ștergere
  9. Iti multumesc mult Melly ca te-ai gandit si le mine...
    Imi plac foarte mult raspunsurile tale...

    O seara minunata iti doresc Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulţumesc frumos Melly că te-ai gândit la mine... încerc să răspund.
    Te îmbrăţişez cu drag.

    RăspundețiȘtergere