duminică, 11 martie 2012

Viata in imagini 22 - Lenea de duminica






Trenul lui Costin a plecat in miez de noapte si eu l-am prins abia la prinz (tot lenea). Mai gasiti bilete aici.
Sursa foto: net

23 de comentarii:

  1. Ce frumos se odihnesc animalutele. Cu totii, avem nevoie si de putina odihna.
    O duminica minunata si odihnitoare, iti doresc, Melly draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine este sa ai timp sa te relaxezi ,cunosc bine lenea !:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact starea mea de azi :D Perfecta alegere :D O duminica minunata Melly!

    RăspundețiȘtergere
  4. dragele de ele :))
    tare dulci sunt veveritele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Melly!
    Wow ce frumoase și drăgălașe sunt!
    O după amiază frumoasă îți doresc!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa am aratat si eu,toata ziua!De la vreme ,cred!
    De o ora ninge!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel! Slava Domnului la noi a fost cald si frumos! Poate vine primavara!?

      Ștergere
  7. Şi somnoroşi şi mai ales amuzanţi ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Noi, eu şi Zamfir, ne-am odihnit umblând câteva ceasuri pe coclauri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, macar ati facut ceva productiv! :)
      Seara placuta!

      Ștergere
  9. Cât sunt de drăguțe aceste animale,chiar și cele mai fioroase,în aceste ipostaze :)!
    Frumoase fotografii !

    RăspundețiȘtergere
  10. Cute scenes and great photographs.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere