sâmbătă, 24 martie 2012

Ce linistiti sunt pasii Tai



Ce liniştiţi sunt paşii Tăi în mine când coboară
şi pe-a iubirii mii de căi fiinţa-mi înconjoară!...
Ca mersul stelelor pe cer, ca răsăritul lunii,
ca luntrea gândului, năier, pe apa rugăciunii,

ca izvorârea din afund a stropilor spre unde,
ca taina harului profund când duhul mi-l pătrunde,
ca rouă cerului senin pe iarba aplecată,
ca seara ce-nfăşoară lin pădurea nemişcată,

ca şoapta dulcii adieri prin spicele-nflorite,
ca pacea marilor tăceri pe culmile-nsorite,
ca zvonul paşnicei cântări din sânul primăverii,
ca sfintele înfiorări din noaptea Învierii...

Ca a iubirii dulci văpăi spre-a inimii comoară...
— Ce liniştiţi sunt paşii Tăi în mine când coboară!... 


(versuri de Traian Dorz, canta Alin Buliga - Katharsis)

Seara placuta tuturor!

Cu multumiri lui Gi !

9 comentarii:

  1. Foarte frumoasa si emotionanta totodata, poezia, Melly, iar cand am ascultat-o si cantata, m-au trecut fiori prin tot corpul si nu mi-am putut stapanii lacrimile.
    Iti multumesc mult, mult, mult, pentru aceasta clipa minunata si care ma-ndeamna la refectie.

    O seara minunata iti doresc, Melly, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am trecut prin aceleasi stari, draga Stefania!
      Cu mare bucurie si mare drag am impartasit-o cu voi!
      La fel o seara minunata!

      Ștergere
  2. Ciprian sunt; te anunt ca, incepand din aceasta duminica, imi mut blogul de pe Blogger pe Wordpress. Sper sa ma citesti in continuare la noua adresa, http://www.blogdedorna.wordpress.com, iar daca ma ai in blogroll, sa schimbi doar linkul. Iti multumesc mult pentru timpul acordat. Toate bune si o duminica de primavara cat mai superba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase versuri, minunata melodie! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase versuri! Emotionant! O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase, și versurile și muzica, mulțumiri Melly !
    Să ai o săptămână ușoară !

    RăspundețiȘtergere