luni, 12 martie 2012

Daca m-as mai naste odata

Raspund si eu intrebarii puse de MWB - http://www.mostwantedblog.org/2012/03/11/blog-power-13/ care suna asa: Dacă m-aș mai naște o dată, cine aș fi, de ce, unde aș fi?
Cred ca tot eu mi-ar place sa fiu, dar cu libertatea de a alege cine sa fiu si unde.
Pe parcursul vietii mele, din diverse motive, au ales altii pentru mine. 
Ma rog ... timpul a trecut si nu se mai poate schimba nimic, desi nu ma incearca regrete prea adanci, caci nici ce au ales altii nu a fost rau, ramine o curiozitate: cum ar fi fost, unde as fi ajuns cu alegerea mea? 
Pentru toti cei ce sunteti tineri si la inceput de drum, ascultati si de parinti, dar urmati-va chemarea interioara care vine de la Dumnezeu. 


22 de comentarii:

  1. Înțeleaptă concluzie, dar niciodată nu e prea târziu să alegi. Fiecare decizie îți schimbă viața, mai mult sau mai puțin!
    O seară plină de pace să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult imi place sfatul tau Melly, pe care il dai tinerilor de inceput de drum...

    O seara minunata iti doresc, Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Să nu uităm:
    „Venind pe lume, fiecare om e învestit cu o misiune măruntă sau de mare însemnătate, dar îndeobşte neştiută de el însuşi, şi pe care firea sa, legăturile cu semenii săi, întâmplările neprevăzute ale vieţii sale îl împing s-o îndeplinească, fără ştirea lui, dar cu iluzia că e slobod să facă ce vrea“…
    Maurice Druon, „Regii blestemaţi“

    Deci...

    RăspundețiȘtergere
  4. Important e ca la un moment dat ai putut alege tu pentru tine si s-a sfarsit cu deciziile luate de altii in numele tau :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, desi aceasta libertate a venit destul de tarziu. Nu am mai putut intoarce lucrurile spre ceea ce vroiam eu, dar am cistigat o libertate de a ma apropia!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu vreau să fiu cârcotaşă, dar întrebarea mai avea nişte direcţii pe care nu le regăsesc în text... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la “unde?”! As fi acolo unde ma ducea chemarea mea interioara! Cred ca se subintelege,fara sa fie nevoie de explicatia precisa a locului!
      Felicitari pentru tema Psi!:D

      Ștergere
    2. nu, eu mă refeream la motivaţie, la "de ce".
      dar mă bucur că tema place şi că ai participat la ea.
      frumos îndemnul de la final! uneori îmi pare că uităm de el.

      Ștergere
    3. Multumesc Psi!
      Mi-ar fi placut sa vad unde m-ar fi dus alegerea mea, ce as fi ajuns!

      Ștergere
  7. Salut, ai dori sa facem link exchange?
    blogul meu: http://fabianblog.info

    RăspundețiȘtergere
  8. Scurt si la obiect. Parca as fi preferat un articol mai lung, nu un "double-twitter" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Daca dai roata pe marginea unor lucruri care nu le mai poti intoarce, pierzi prezentul, si, din pacate, momentele in care poti sa te bucuri de el sunt rare!
      Multumesc!

      Ștergere
  9. Viata un lung sir de decizii , personale sau nu , de alegeri , trairi si sentimente . Intr-un fel e predestinat să se intample chiar dacă pe alocuri poti schimba prezentul. Un singur punct schimbat ulterior în toată scrierea ei probabil asemeni efectului fluture ar rescrie întreaga istorie .
    Singurul lucru mai bun decât rescrierea vieţii este sfatul bazat pe experienţă , sfat care eşti dispus să-l dai .
    Mi-a plăcut , scurt şi la obiect !

    RăspundețiȘtergere