marți, 13 martie 2012

Leapsa turistica

Leapasa am primit-o de la Aliceee la initiativa celor de la Pravalia de acasa la acest link 'Pravalia de acasa':   http://pravaliadeacasa.ro/?utm_source=blog&utm_medium=blog&utm_content=blogalice&utm_campaign=concursuri !
1. Daca ati avea puterea ministrului voi cum ati promova Romania din punct de vedere turistic?
Cred ca inainte de a promova Romania in afara ei, ea trebuie promovata catre romani si mai ales catre cei mai tineri cetateni ai tarii: catre copiii si nepotii nostri.
Copiii, ca sa fie ei insisi buni romani, trebuie sa cunoasca istoria acestei tari! Cum sa o aprecieze? Cum sa-i pastreze mostenirea daca nici nu o cunosc? 
In acest sens mi se pare o necesitate implicarea Ministerului Turismului in dezvoltarea unor astfel de proiecte impreuna cu agentiile de turism din tara: pachete acceptabile catre cele mai cunoscute destinatii istorice din tara pentru toate categoriile de cetateni (nu doar pentru copii ci si  pentru adulti, caci povestile le spun parintii si bunicii)!

2.   Daca un strain v-ar cere o lista cu 5 obiective turistice mai putin cunoscute din Romania ce i-ati propune?
-1- Palatul Romanit - Muzeul colectiilor de arta Bucuresti
-2- Parcul dendrologic din Simeria (jud. Hunedoara)
-3- Manastirea rupestra Sinca Veche (jud. Brasov)

-4- Valea Uzului (jud. Bacau)
-5- Schitul Sf. Maria Magdalena (jud. Neamt)
3. Daca ati reprezenta Romania intr-o alta tara ce suveniruri autentice din Romania ati aduce cadou?
- oua impistrite bucovinesti
- covor inflorat oltenesc

- clopuri de pai maramuresean
Dau si eu leapsa mai departe catre: Carmen, Cristi Milla, Anastasia, AlexandruCiprian Pardau, Blondie, Robby, Zina, Stefania, Dani, Elena, Alina, Mirela si tuturor carora le place si ii incanta!
PS. Nu e obligatoriu, cine are drag sa faca!
Va imbratisez!
Sursa foto: personale si net

7 comentarii:

  1. Multumesc pentru leapsa, o sa o onorez in aceasta seara. Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult ca te-ai gandit si la mine si la aceasta tema. Nu cred ca as fi bun la asa ceva cand stiu cati oameni sufera aici, si eu sa-i imbogatesc pe cei deja imbogatiti? Personal as incuraja altceva... ei, nu dati cu pietre, nici nu am inceput bine sa spunn...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici o problema Robby, e punctul tau de vedere si eu il respect.
      Pina la urma leapsa este doar o parere a noastra!

      Ștergere
  3. Interesanta leapsa! Poate va circula suficient pe internet ca s-o remarce si cei de la Ministerul Turismului :) O sa-mi fac ragaz, ca merita! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac foarte mult obiectivele turistice ce ni le-ai prezentat!!!! in afara de Simeria nu stiam nici eu de ele!!
      Iar covorul floral e superb! Imi doresc si eu unul

      Ștergere
    2. Multumesc Alina si Alicee!

      Ștergere